26 Kasım 2010 Cuma

Fık Fık - Athena




Fık Fık - Athena şarkı sözü, Fık Fık - Athena dinle, Fık Fık - Athena indir, Fık Fık - Athena video klip klibi izle


Fık Fık - Athena


Bana her zaman deli manyak derler
Evet bazen öyle gelip giderler
iite ben zaten bu yüzden ben
Güzel güzel güzel güzel
Baiindan beri hiç normal olmadim
Normallerden çok uzaktaydim
Ne dedilerse kale almadim
Devam devam devam devam
Tamam hepsine herieye
Sen ne diyorsan tamam
Senin sorunun ne biliyor musun bence
Kasip kasip duruyorsun köiede
Ne kadar sürecek bu ii böyle
Olmaz olmaz olmaz olmaz
Tamam hepsine herieye
Sen ne diyorsan tamam
Deli olalim (4)

Bana bakma iiin içinden çikmazsin
Boyutlarimiz ayri anlayamazsin
Bence herkes kendi gibi kalsin
Aman aman aman aman
Tamam hepsine herieye
Sen ne diyorsan tamam
Deli olalim (4)

Söyleyen : Athena

0 yorum:

Yorum Gönder