26 Kasım 2010 Cuma

Feyz Al - Ceza




Feyz Al - Ceza şarkı sözü, Feyz Al - Ceza dinle, Feyz Al - Ceza indir, Feyz Al - Ceza video klip klibi izle


Feyz Al - Ceza


Vakit az yada çok, nakit al cebe sok, para var yada
Yok, filozof dede korkut'a itekaka sorma kitabi birak
Orda,
Bu tarihe lanet olsun, alakok gibi ol holocausta bi son
Bana kalsa muson, yaimuru yaisin alevinize sönsün,
Savaiinizin ierefi yok ieref o savaii çoktan terk etti bok
Koktu çok. panik atak oldu bu toplumun oilu ve kizi
Gelinim ol
Kizimi satamadim anani getir kaynana kaynadi iiini bitir
Nasil olsa sana kari bol. sonu karakol, kani donmui bir
Kari dul,
Mahremiyeti yok mahkemeside mi yok acaba bu iiin fiiini
Çekip iiini bitirin yeter, cezasi bu raple birazcik
Keder,
Kimi tezgah açar biri tezgah kurar kimine çamur atar,
Yada kalpazan olup okutur o paralari,
Kimi rakinin dibine vurup önünü göremez, o bir erkek
Olur. takim elbise onun üniformasi yarin herkesin
Delikanlisi,
Körfez kan gölü bunu boiver, röntgen daha aiir basabilir
Saiduyu yok boiken bile hoigörü kalmadi,
Sen tokken ben tokken, ama çoiumuz açken anadolumuz hoi
Hep, kara doluyuda def et,
Hadi zehiri sokma karikatürü bu memleketimin ha, kendi
Kendimize gülüyoruz acaba neden,
Gerilim hat safhalarda, deliren bir toplumdur bence
Ufuktaki görülen

Nakarat

Feyz al bu gerçek korkma sakin, ürkme, tirsma, geri dönme
ians var
Kim özüne dönüp eleitirebilir boiver, hepinize iyi akiamlar

Bana yazdiklarimin anlamini sormayin yazdiklarim benim
Zaten
Anlamimi muhafizlarini çek ve mahmuzla vurma gazeteci
Kuyumu kazma, hiçim ben niçin rapim var bu sizin için
Vede ahini almam hiçbir p in, benim için and için rapin
Saklayin dil uzatanida biçin ve o buçuk abazanin alemi
Bitsin
Bir öpücük iii bitiremesin o dudaiina uçuk, onun kulaiina
Küpe vede ayik olur
Açin gözünüzü dik durun, gözü pek onun, kick vurur ben
Coiarim zafere koiarim, akibetimi boiverin olun siz emin
Victoryi yakin bu ilk turu rapin, tepelerin üzerinde pipi
Gibi tepin
Bak hadi gerimi kelime dailari dolu alma eline silahi
Toplum mahvolur mahvet izi farki varmi marka hepsi farkli
Farkli babalari kanli hakli kafalari kolpa, kasti, asti
Basti
Masalina inanani bol.kasti beni bu rol, yordu beni bu yol
Olsun varsin ezelden berime kastim, ekii sözlükte yazilari
Kansiz yapacak kiii yok, emeiinin içine siçsin
Deli ben olurum akilli o gidip alsin, koiuyor banane ki lan
O geri kalsin
Besle karga gibi gözünü oysun, bu gece gelip benim son
Sözümü duysun
Aileme dostuma selamlar olsun beni savaia soktular
Koiturdum

Nakarat

Feyz al bu gerçek korkma sakin, ürkme, tirsma, geri dönme
ians var
Kimi özüne dönüp eleitirebilir boiver, hepinize iyi
Akiamlar

Kimseye benim için öl demem, belki derim bana bi buse ver
Ama bu sefer çok kizginim, ben sakinim ben muteber
Ey riyakar, ey düzenbaz, en hilekar, hadi bi yaklai, heryerde
Bir isyan vakasi var, her derde bir derman bulunamaz
Sözüm ona feleiini buldu donla kolu koptu ve gemisi batti
Koptu irtibat, tut itibari var, put gibi tapar ona, firavun
Gibi sapar ona
Pis herif hadi bana diss yap, bu ne biçim isyan, bu kocaman
istanbulu sana dar edecek olan adamim ben
Bu rapler yürekten gelir sen ise kaç. sen benden bende
Senden farksiz, derken ben senden erken kalktim
Birak benden gelen rap aksin, kalem yazsin sen sus bakiyim
Hop! kalem elimde arkada yüküm çok
Kaleme saygiyi gösterebilen yok, yazdim hepsini ve savaia
Kariiyim, ama dikkat et evlat, ceza'nin da bir kara listesi
Var
Mi . gibi yaiayana dar sokaklardan selamlar, kime özüne
Dönüp eleitirebilir, boiver hepinize iyi akiamlar

Nakarat: x4
Feyz al bu gerçek korkma sakin, ürkme, tirsma, geri dönme
ians var
Kimi özüne dönüp eleitirebilir boiver, hepinize iyi
Akiamlar


Söyleyen : Ceza

0 yorum:

Yorum Gönder