26 Kasım 2010 Cuma

Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen




Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen şarkı sözü, Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen dinle, Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen indir, Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen video klip klibi izle


Feryadı İsyanım - Mazlum Çimen


Mem nelere gark olmadi zinin ateii için
Ferhat daii delmedimi iirinin düiü için
Kusur ise her saniye her yerde seni anmak
Mecnun azmi yemin etti Leylanin baii için

Gözlerinin dokunduiu her mekan memleketim
Baki verde uzamasin gurbetin esaretin
Ahmet Arif hasretinden prangalar eskitmii
Beni böyle eskitense prangali hasretin

Sana yine sana yandim Nesimi ile dün gece
Gözlerinle yüzüleyim bend olayim hallaca
Öyle hüküm duyurmuilar Tanrilar divaninda
Ha ben sana bailanmiiim ha Muhammet miraca

cümle cihan güzellerin yüzlerine ben örsün
gözlerin balyozu oldu içerimdeki örsün
ruhumdaki firtinalar merihi usandirir
Nuh'a haber eyleyinde gelsinde tufan görsün

Söyleyen : Mazlum Çimen

0 yorum:

Yorum Gönder