26 Kasım 2010 Cuma

Feriiim - Volkan Konak




Feriiim - Volkan Konak şarkı sözü, Feriiim - Volkan Konak dinle, Feriiim - Volkan Konak indir, Feriiim - Volkan Konak video klip klibi izle


Feriiim - Volkan Konak


Sevgilim
Yeiil eriiim benim
Ben içine hapsolmui çekirdeiinim senin
Hapiste günler aiir geçer diyorlar
Olsun be ben vazgeçtim hürriyetimden
Yeter ki yetim bir çocuk gibi birakma yüreiimi
Zira sensiz bu can bir yüktür yüreiime
Kaldir öpülesi alnini ve bak bana
Gördün mü gülüm bir tek gözlerim deiiimedi yine
Bir tek gözlerim
Açilir açilir gözleri gülümün
içlerinde yeiil çam aiaçlari
Uyaniilarin en tazeleri
Odamizdan geçer gülüm seninle
Uyaniilarin en tazeleri
Odamizdan geçer gülüm seninle
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm

Geceleri hep peiinden koiar
Göisüme takip yönümü bulduium
Kalp verdin onur verdin
Yetmezmi deli fiieiim
Kalp verdin onur verdin
Yetmezmi deli fiieiim
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Benim en büyük kudretim
Senin sahiden iehrimde olduiunu bilmek
Hatta iu an islak iehrimde geceliiinle balkondasin
Bende dokunmaya çaliiiyorum ince parmakli ellerine
Kaldir öpülesi alnini ve bak bana
Yoroz deiil kararan
Yüzümde iiiiindan ayrilmanin kederi
Birazda iite geldik gidiyoruzun hüznü var
Ama gördün mü gülüm
Bir tek gözlerim deiiimedi .yine
Bir tek gözlerim

Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Feriiim fidanim feryadim
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm


Söyleyen : Volkan Konak

0 yorum:

Yorum Gönder